مشتاقان آیفون 5S و آی‌پد ایر، امیدهای خود در خصوص کاهش قیمت این دو محصول و فراهم شدن امکان خرید آن‌ها را برباد رفته خواهند دید

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با رونمایی از آیفون جدید شرکت اپل با عنوان SE که در واقع محصولی 4 اینچی با سخت‌افزار آیفون 6S و شکل و شمایل 5S است، به‌نظر می‌رسد فرایند عرضه آیفون 5S توسط شرکت اپل به پایان خط رسیده است.




آیفون 5S و آی‌پد ایر به پایان خط رسیدند+تصاویر


در قسمت مربوط به آیفون‌های تولیدی شرکت اپل در وب‌سایت این شرکت، 5S با نسخه جدیدتر یعنی SE جایگزین شده و لینک قبلی به‌منظور ثبت سفارش خرید 5S نیز حالا شما را به صفحه‌اصلی مرتبط با آیفون‌های تولیدی شرکت اپل رهنمون می‌سازد. البته این روند، غیرطبیعی نبوده و شرکت اپل همزمان با رونمایی از آیفون 5C، روند عرضه آیفون 5 را متوقف و در نهایت در پاییز گذشته، عرضه 5C را متوقف کرد.از سوی دیگر، با رونمایی از آی‌پد پرو جدید 9.7 اینچی، شرکت اپل آی‌پد ایر را نیز از خط تولید خود خارج کرده است.


آیفون 5S و آی‌پد ایر به پایان خط رسیدند+تصاویر



اگرچه آی‌پد ایر با قیمتی از 399 تا 579 دلار از لیست عرضه خارج شده اما آی‌پد ایر 2 همچنان با قیمتی از 399 تا 529 دلار پیش روی خریداران قرار خواهد داشت. آی‌پد پرو جدید 9.7 اینچی شرکت اپل با قیمت پایه 599 دلار، حالا در کنار نسخه 12.9 اینچی خود که پاییز سال گذشته رونمایی شده بود پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. 


آیفون 5S و آی‌پد ایر به پایان خط رسیدند+تصاویر



با این تفاسیر، مشتاقان آیفون 5S و آی‌پد ایر، امیدهای خود در خصوص کاهش قیمت این دو محصول و فراهم شدن امکان خرید آن‌ها را برباد رفته خواهند دید. این در حالی است که همچنان امکان خرید این دو محصول از طریق وب‌سایت‌های جانبی فروش دستگاه‌های هوشمند امکان‌پذیر است. 

منبع :‌ آی تی ایران



انتهای پیام/
برچسب ها: آیفون ، 5s ، موبایل ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار