در پنج روز اول فروردین بیش از 580 هزار نفر روز ، گردشگر در مدارس این استان اسکان یافته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان"در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان کاشان افزود: در تعطیلات نوروز 13 هزار اتاق در قالب یک هزار365 مدرسه در سراسر استان اصفهان برای ارایه خدمات به فرهنگیان تجهیز شده است.

به گفته سید محمد میرپور، با وجود محدود بودن منابع و امکانات آموزش و پرورش، توسعه مراکز اسکان فرصتی در جهت تکریم فرهنگیان و توسعه گردشگری به عنوان بخشی از خدمات رفاهی است.

وی بااشاره به خدمات ارائه شده در مراکز اسکان فرهنگیان کاشان تصریح کرد: تنوع خدمات و طرح های این شهرستان می تواند به عنوان الگو به سایر مراکز اسکان کشور توسعه پیدا کند.

وی تاکید کرد:خدمات مراکز اسکان فرهنگیان کاشان نباید به محدود به تعطیلات نوروزی شود بلکه باید در فصل گلابگیری نیز استمرار داشته باشد.

میرپور گفت:از مجموع 57 هزار و 690 خانوار پذیرش شده در مراکز اسکان فرهنگیان استان اصفهان، 44 هزار و 540 خانوار فرهنگی و 13 هزار و 150 خانوار غیر فرهنگی بوده اند که 230 هزار و 351 نفر را شامل می شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار کلاس در قالب 130 مدرسه به اسکان فرهنگیان اختصاص یافته است.

"محمود خدمتی" افزود: در چهار روز اول فروردین 62 هزار فرهنگی از خدمات مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان استفاده کرده اند که 10 درصد از گردشگران استان اصفهان را شامل می شود.

به گفته وی، توزیع بسته های فرهنگی و گردشگری با همکاری بنیاد شهید و شهرداری کاشان، اقامه نماز جماعت مدارس، ارائه خدمات در رستوران و درماگاه فرهنگیان از جمله خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان می باشد.

خدمتی گفت: کاشان با ظرفیتی بیش از چند استان ، امکانات در حد یک شهرستان را دارا می باشد که همواره مورد انتقاد گردشگران بوده است و امید است که مسوولان استان اصفهان در سال جاری به موضوع توجه جدی داشته باشند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار