فوقانی گفت: هر هنرمندی با آمدن فصل بهار دوباره متولد شده و شور و حال خاصی برای کار کردن می‌یابد.

محمد فوقانی، عکاس مشهور سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به زیبایی فصل بهار گفت: من اعتقاد دارم هر هنرمندی با آمدن بهار دوباره متولد می‌شود و در این ایام شور و حال خاصی برای کار کردن می‌یابد.

 وی افزود: تاکنون عکس های بسیاری با موضوع بهار گرفته ام و برای کار کردن روی این فصل بیشتر سراغ طبیعت می‌روم. البته بعد از چندین سال کار کردن حرفه‌ای در حوزه عکاسی دیگر به دنبال سوژه نمی‌روم، خود سوژه‌ها من را صدا می‌زنند و دعوت می‌کنند از آنها عکاسی کنم.

وی در خصوص بهترین اتفاق سال گذشته گفت: بهترین اتفاق برای من در سال 94 به حوزه کاری‌ام مربوط می شود چرا که عکاسی کردن پس از این چند سال جزئی از خانواده من شده است.

فوقانی افزود: عکاسی کردن از پروژه عظیم «محمد رسول الله» بهترین اتفاق امسال بود که زحمت‌ها و عکس‌هایم به خوبی دیده شد، هر چند بیش از 200 فیلم را عکاسی کرده ام اما این پروژه متفاوت بود و بسیار ارزشمند قلمداد می‌شد.

وی ادامه داد: در سال جاری هم قرار است دو نمایشگاه برگزار کنم که یکی از آنها مربوط به عکس‌های پشت صحنه فیلم «محمد رسول الله» بوده و عواید آن خرج بازیگران و سینما لشگران زحمت کش عسلویه می‌شود، هم چنین برنامه دیگرم چاپ کتاب است که ان شااله‌ در سال جاری انجام خواهد شد.

فوقانی یاد آور شد: یکی از برنامه‌هایم در تعطیلات نوروزی سفر به شیرگاه روستایی در نزدیکی قائم شهر است که یک دوره کوتاه در آن جا زندگی کرده ام و برای مجموعه‌های پایتخت 2 و پایتخت 3 آن‌جا بودیم، شیرگاه مردمان بسیار خوب و مهمان نوازی دارد که دلم می‌خواهد امسال در تعطیلات نوروزی آن جا باشم.

این عکاس سینما گفت: بهترین عیدی‌ها، عیدی‌هایی بود که در زمان کودکی می‌گرفتیم و به راستی که همه آنها خاطره شد اکنون نیز همین آمدن فصل بهار و زنده شدن طبیعت بزرگترین عیدی از جانب خداوند است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار