عبداللهی: استقلال تهران امسال به لیگ یک سقوط می کند!

دستیار ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به مناسبت فرا رسیدن عید فرخنده نوروز، گفت‌وگوی متفاوی با ما داشت. مصاحبه‌ای که خواندن آن در این روزها خالی از لطف نیست.

اواخر سال 94 بهرام افشارزاده  تغییراتی در سطوح مدیریتی استقلال داد و برخی پیشکسوتان نام آشنای ورزش ایران با این تغییرات به استفلال آمدند.

 نصرالله عبداللهی بازیکن سال های دور استقلال و از مربیان این تیم در گذشته، یکی از این چهره ها بود که با حکم مدیرعامل به جمع استقلالی ها اضافه شد و به بیان بهتر، به خانه خود بازگشت. 
چهره ای که نزد هواداران استقلال محبوبیت ویژه ای دارد و هواداران دو آتشه و قدیمی استقلال به وی لقب «عمو نصی» داده اند. گفت و گوی نوروزی ما را با نصرالله عبداللهی در ادامه می خوانید: 

سال 94 چگونه گذشت؟ 
سالی بدی نبود و زیاد با سال های قبل تفاوت خاصی نداشت. 

عبداللهی: استقلال تهران امسال به لیگ یک سقوط می کند!

چه خاطرات تلخ و شیرینی از سالی که گذشت دارید؟ 
خاطره شیرین همه به دوران جوانی و كودكی بر می گردد زمانی كه فوتبال بازی می كردیم و ذوق داشتیم كفش نو بخریم .یادم هست در كودكی سال نو شد و من كفش نو خریدم و با ان كفش ها برای بازی فوتبال به زمین مسابقه رفتم و انها در كنار دروازه جفت كردم كه ناگهان بعد از بازی دیدم كفش هایم را دزد برده و من ان موقع با كت و شلوار نو خجالت می كشیدم كفش های كهنه ام را بپوشم و از ترس اینكه پدر و مادرم از این موضوع چیزی متوجه نشوند پشت سر انها راه می رفتم تا متوجه دزدیده شدن كفش هایم نشوند و بعد با عیدی هایی كه جمع كردم مجدد یك كفش نو خریدم .

بهترین عیدی‌تان را از چه کسی گرفتید؟ 
عیدی های نوروز را پدرم می داد و باید بگویم با توجه به اینكه مبلغش كم بود اما بسیار شیرین بود 

با برگزاری دیدارهای لیگ برتر در تعطیلات عید نوروز موافقید؟ 
خیر. در عید باستانی فرهنگ ماایرانیان این است كه مردم تفریح كنند و به دیدار اقوام و آشنایان خود بروند. بازیکنان فوتبال هم پس از یک سال حضور مستمر در بازی‌ها، تمرینات و اردوهای مختلف، باید از این فرصت استفاده کنند و به دیدار نزدیکانشان بروند. 

امیدی به قهرمانی استقلال دارید ؟
صد در صد چرا نداشته باشم .به نظر من با تلاش كادرفنی و همت بازیكنان می توان به همه چیز رسید و استقلال هم شانس قهرمانی دارد و امیدوارم با تمرینات خوب و رفع اسیب دیدگی بازیكنان بتوانیم تیم كاملی را در اختیار داشته باشیم. 

بدترین و بهترین خاطره تان از نوروز چیست ؟
با توجه به اینكه همسر و مادرم در یكی از سال های نوروزی فوت كرده اند به همین دلیل چند سال است كه دیگر عید زیاد برایم معنی ندارد و باید بگویم ایام نوروز زیاد دل چسب من نیست چون خانواده ام در كنارم نیستند .

و بهترین خاطره... 
خاطره خوبی ندارم .

سخت‌ترین تصمیمی که سال گذشته گرفتید چه بود؟ 
 تصمیم جدی نگرفتم و کار خاصی انجام ندادم.

چه برنامه‌ای برای استقلال در سال جدید دارید؟ 
من همیشه خود را خدمتگزار جامعه ورزش می‌دانم و امیدوارم بتوانیم دو جام را برای استقلال كسب كنیم و همانند گذشته كه افتخارات خوبی را برای این تیم كسب كردیم باز هم این كار را به نحو أحسن انجام دهیم. 

کدامیک از سین‌های سفره هفت‌سین نوروزی را بیشتر دوست دارید؟ 
سنبل،  چون گل است و من علاقه زیادی به گل دارم و رنگ صورتی سنبل را بیشتر می پسندم. 

به نحسی عدد 13 اعتقاد دارید؟ 
در فرهنگ ما چنین چیزی وجود دارد اما من تا به حال ندیدم و اتفاق برایم پیش نیامده است اما ١٣ بدر جزوی از فرهنگ ماست. 

و اگر از شما بخواهند دروغ 13 بگویید، چه دروغی می‌گویید؟
استقلال سقوط می كند و به لیگ دسته دو می رود .


علاوه بر عیدی دادن عیدی هم می گیرید؟
نه فقط عیدی می دهم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار