تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی امسال 35 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل استان از افزایش تخلفات رانندگی در نوروز امسال خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، طی ایام طرح نوروزی از 25 اسفند تاکنون، 812 هزار و 386 تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، 35 درصد افزایش داشته است.
علی زائرزاده افزود: تعداد تخلف فاصله غیرمجاز خودروها در جاده های خراسان رضوی نیز یک میلیون و 38 هزار و 472 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، دو درصد افزایش داشته است.
وی تاکید کرد: با وجود افزایش تخلفات رانندگی، متوسط سرعت خودروها در جاده های خراسان رضوی از 84 به 81 کیلومتر کاهش یافته است.
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی تصریح کرد: این میزان نشاندهنده کاهش سه درصدی سرعت در جاده های خراسان رضوی است.
زائرزاده درباره وضع ترافیکی و جوی جاده های استان تا ظهر امروز جمعه نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده های استان مشاهده نمی شود و ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی روان و عادی است.
وی افزود: از لحاظ جوی نیز هیچ مشکلی در جاده های خراسان رضوی، دیده نمی شود.
انتهای پیام//
برچسب ها: تخلف ، رانندگی ، سفر ، نوروزی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.