رفع تنگناهای اقتصادی با استفاده از توانمندی های کشور و با تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: برای اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگروه اقتصاد مقاومتی باید در استان تشکیل شود.

آیت‌الله نورالله طبرسی افزود: از توانمندی‌های موجود کشور برای رفع تنگناهای اقتصادی باید به خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نشات گرفته از اسلام است گفت: دین اسلام ضمن توجه به مبانی اعتقادی به مباحث اقتصادی مسلمانان نیز توجه ویژه و جدی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اقتصاد نفتی و دولتی پاسخگو نیست افزود : باید برای رفع مشکلات اقتصادی از ظرفیت مردمی کمک بگیریم.

آیت‌الله نورالله طبرسی گفت : اسلام بهترین الگو‌ها را برای پایداری اقتصادی ارائه کرد و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی باید به صورت عینی در مازندران اجرایی شود.

وی خواستار حمایت از سرمایه‌گذاری در استان شد و افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با سالم‌سازی اقتصاد بر روی زمین نماند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: دشمن برنامه دارد تا ایران اسلامی را از نظر اقتصادی خلع سلاح کند و از هر روش و برنامه برای اجرای این امر استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش‌های استکبار برای یکپارچه‌سازی خاورمیانه تحت امر اسرائیل افزود: روشنگری امام راحل و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع دستیابی اسرائیل به اهداف شوم شد.

‌ آیت‌الله نورالله طبرسی به سفر خفت‌بار اوباما به کوبا و آرژانتین اشاره کرد و گفت: به دلیل روحیه استکبارستیزی سران این کشور مردم آزاده این دو کشور مخالفت شدید خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، تنگنا ، اقتصاد ، توانمند ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.