ایستگاه نوروزی یا سیاه چادر نوروزی بخش ایرندگان یکی از ده سیاه چادر فرهنگی جهت استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان خاش می باشد که با هدف معرفی توانمندی ها، فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری بخش ایرندگان بر پا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ بخشدار ایرندگان در این خصوص گفت: ایستگاه نوروزی بخش ایرندگان برای اولین بار و در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه 94 در محل دو راهی ایرندگان، با فاصله 55 کیلومتری از مرکز بخش و در 20 کیلومتری جنوب خاش بر پا شده است. 
جمشید هاشمزهی افزود: از ویژگی های این ایستگاه که در سیاه چادر مختص بخش ایرندگان برپا گردید چاپ بروشور های معرفی ظرفیت ها و استعداد های منطقه شامل جاذبه های گردشگری و میراثی، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و نقشه مسیر می باشد. 

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه زنده صنایع دستی و غذایی منطقه هم برای بازدید عموم و هم بمنظور عرضه محصولات، پذیرایی از مهمانان مراجعه کننده و اجرای موسیقی محلی، تدارک محلی برای استراحت مسافرین به همت جمعیت هلال احمر شهرستان خاش و تجهیز و نوسازی شش چشمه سرویس بهداشتی مخصوص آقایان و بانوان از دیگر ویژگی های این ایستگاه نوروزی است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار