معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد از کشف و معدوم‌سازی 500 کیلوگرم موادغذایی فاسد، تاریخ گذشته و فاقد مشخصات بهداشتی در پنج روز نخست امسال در شهرستان های گناباد و بجستان خبر داد.

کشف و معدوم‌سازی 500 کیلوگرم موادغذایی فاسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، علی عالمی با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه سال 94 آغاز شده و تا 15 فروردین امسال ادامه خواهد داشت، گفت: در راستای اجرای این طرح در پنج روز اول فروردین‌ماه امسال، 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و فاقد مشخصات بهداشتی کشف و برابر ضوابط قانونی معدوم گردید.

وی با بیان اینکه از اول اسفندماه سال 94 تا ششم فروردین‌ماه امسال، 2350 مورد بازرسی بهداشتی به عمل آمد، گفت: همزمان با شروع سال جدید اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط در قالب 4 اکیپ بازرسی بطور مستمر در ایام تعطیل و غیر تعطیل از اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی،آشامیدنی و بهداشتی بویژه رستوران‌ها بازرسی بهداشتی به عمل آوردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: در این مدت علاوه بر بازدیدهای بهداشتی که صرفا توسط واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه انجام می‌شود، بازرسی های مشترکی با سایر ادارات از جمله نمایندگانی از فرمانداری، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی، تعزیرات حکومتی و میراث فرهنگی شهرستان از مساجد ورستوران‌های بین‌راهی انجام گردید.

عالمی با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی اجرا می‌شود و در همین راستا کنترل و نظارت‌های بهداشتی بر اماکن اقامتی و تفریحی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی و شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت مسائل بهداشتی، شکایت خود را با سامانه رایگان 190 در میان بگذارند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.