گروه تئاتر معلولین جسمی و حرکتی مشهد، با عنوان «بچه های باران» با هنرنمایی خود بازدیدکنندگان از آرامگاه فردوسی را لبریز از شور و شعف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،دراین برنامه فرهنگی و هنری، که توسط اولین گروه تئاتر معلولین جسمی و حرکتی ایران به نام «بچه های باران» در دونوبت پیش از ظهر و عصر در محل آرامگاه فردوسی برگزار گردید، تئاتری با عنوان «یک روز تعطیل» به روی صحنه آمد و هنرنمایی استادانه بازیگران معلول در این اجرای تئاتر به گونه ای بود که انبوهی از بازدیدکنندگان و گردشگران نوروزی آرامگاه فردوسی را مبهوت خود كرده بود.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی منظر تاریخی و فرهنگی توس با اشاره به تشویق های مکرر و طولانی بازدیدکنندگان که نشان دهنده رضایت بینندگان این برنامه بود، گفت: بی تردید «بچه های باران» با اجرای زیبای خود خاطره ای مانا و دلنشین در ذهن بازدیدکنندگان و گردشگرانی که در ششمین روز از نوروز موفق به دیدار از آرامگاه فردوسی شده بودند، به جای گذاشتند.

احسان زهره وندی خاطر نشان كرد: اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در آرامگاه فردوسي در تعطيلات نوروز با هدف ايجاد فضاي مفرح براي بازديد كنندگان و نيز افزايش ميزان ماندگاري آنان است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.