مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل از تردد بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی در راههای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی افزود: 2 میلیون و 466 هزار مسافر در دور اول سفرهای نوروزی از راههای ارتباطی استان اردبیل تردد کرده اند.

وی افزود: این تعداد مسافر در 26 نقطه از محورهای مواصلاتی استان به صورت رفت و برگشت از 25 اسفند گذشته تا ششم فروردین تردد داشته اند که هفت درصد این ترددها مربوط به دستگاه های سنگین و بقیه سبک بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل اوج سفر در ترددهای انجام شده را با 346 هزار تردد مربوط به ششم فروردین ذکر کرد و افزود: محور اردبیل ، آستارا و بالعکس به عنوان پرترددترین محور و محور اسالم به عنوان کمترین محور تردد در مدت مذکور گزارش شده است.

رحمتی اظهار کرد: به رغم نبود دستگاه تردد شمار در 10 محور استان تردد مسافران و گردشگران نوروزی نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد در مدت یاد شده سال جاری افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به 58 هزار و 865 نفر جابجایی مسافر از طریق پایانه های مسافربری استان از آغاز سفرهای نوروزی تا ششم فروردین گفت: هفت هزار و 205 سفر نیز با دستگاه ها در مدت مذکور ثبت شده است.

انتهای پیام/



برچسب ها: اردبیل ، تردد ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.