فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از توقیف محموله برنج قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: ماموران آگاهی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به دو دستگاه تریلی کشنده کانتینر دار حامل بار برنج  مشکوک شده و آنها را متوقف كردند.  
وی افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار 42 تن برنج خارجی فاقد هر گونه مدارک قانونی و گمرکی کشف و راننده هر دو خودرو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطر نشان كرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش محموله کشف شده 2میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.  
سرهنگ حسین ارجمند مزیدی افزایش دامنه بیكاری، به خطر انداختن سلامت و امنیت جامعه، رواج كالاهای غیر استاندارد و اخلال در بازار صادرات كشور را از پیامدهای قاچاق كالا عنوان کرد.  
وی از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.