نماینده هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی، گفت: از ابتدای صبح امروز، تاکنون، 274مورد بازدید از مراکز بهداشتی، صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر سید بصیر هاشمی با اشاره به جمع بندی آمارهای این ستاد تا ظهر امروز، افزود: از مجموع این بازدیدهای بهداشتی، 201مورد، مربوط به مکان های حساس مانند رستوران ها و بیرون برها بوده است.
او اعزام نیروی بازرسی از داروخانه ها به شهرستان کازرون و 16داروخانه شیراز را از دیگر اقدامات این ستاد، در هشتمین روز از تعطیلات، عنوان کرد.
هاشمی با بیان اینکه از صبح امروز، سه بیمارستان دولتی شیراز هم از سوی رییس دانشگاه و اعضای هیات رییسه مورد بازدید قرار گرفته است، ادامه داد: تیم های بازرسی دیگری هم به صورت روزانه، از بیمارستان های خصوصی، بازدید می کنند.
نماینده هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی گفت: از ابتدای صبح امروز تاکنون، موردی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، اعلام نشده است.
مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم از معدوم سازی 482کیلوگرم ماده غذایی غیربهداشتی خبر داد.
سیامک شمس افزود: امروز، تاکنون موردی از تعطیلی مراکز مورد بازدید گشت های بهداشت محیط، اعلام نشده و دو مرکز متخلف، به مراکز قضایی معرفی شده است.
او انجام 225مورد کلرسنجی در استان را از دیگر فعالیت های تیم بهداشت محیط دانشگاه، در امروز عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر حضور یک تیم ثابت در شیراز، در محل های اسکان مسافران هم تیم های بهداشتی دیگری مستقر شده اند و تیم های دیگری هم به صورت سیار، از مراکز بازدید می کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.