برترین های مسابقات کشتی با چوخه شمال شرق کشور معرفی شدند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، یازدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه جام "نوروز" با معرفی افراد برتر در شهرهای آشخانه ، گرمه و شیروان پایان یافت.

این رقابت ها با عنوان کنگره گرامیداشت سه هزار شهید خراسان شمالی برگزار می شود و حکم انتخابی حضور در رقابت های کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین را دارد.

در پایان رقابت های چهار وزن کشتی باچوخه در شهرستان مانه و سملقان که با حضور 176 چوخه کار از استان های گلستان ، مازندران ، خراسان شمالی و رضوی در امامزاده اشرف آشخانه برگزار شد ، علی شاهوردی از قوچان ، سید علی شاکری از مشهد ، محمد تیموری از تربت جام و میلاد یوسفی از فاروج عنوان نخست را کسب کردند.

در پایان مسابقات شهرستان شیروان هم که در روستای حسین آباد برگزار شد در وزن 65 کیلوگرم اکبر فرهادی ، در 70 کیلوگرم حمید سلمانی و در 80کیلوگرم سعید محمدی حسن هر سه از شیروان ، در 90 کیلوگرم حامد میرزاپور از تربت جام و در به اضافه 90 کیلوگرم هم مصطفی رهنما از شیروان بر سکوی نخست ایستادند.

در رقابت های شهرستان گرمه هم که با حضور 45 چوخه کار برگزار شد در پایان کامران حسینی ، ابوالحسن اسماعیل زاده و غلام نجاری هر سه از گرمه با کسب عنوان نخست جواز شرکت در مسابقات سراسری کشتی باچوخه در گود زینل خان اسفراین را کسب کردند.

مسابقات انتخابی تا پایان هفته در شهرستان های فاروج و جاجرم نیز برگزار می شود.

مسابقات کشتی پهلوانی با چوخه اسفراین با قدمت چند صد ساله، 14فروردین با شرکت برترین چوخه کاران کشور در گود تاریخی چشمه زینل خان با حضور بیش از 70 هزار علاقه مند به کشتی پهلوانی برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بجنورد ، معرفی ، کشتی ، باچوخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.