مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت : از آغاز این جشنواره، روزانه 10 هزار نفر از پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی دیدن کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛وزیری نژاد افزود: تا پایان چهارمین 40 هزار نفر در اين جشنواره حضور يافته اند .

وی اضافه كرد : آمار های بازدید نسبت به سال گذشته برابر است و پیش بینی می شود تا پایان برپایی جشنواره یکصد هزار نفر از آن دیدن کنند.

وزیری نژاد ادامه داد : در اين جشنواره  90 غرفه آموزشی ، علمی ، فروشگاهی ، بازی ، تفریحی و سرگرمی فعالیت می کنند که اجرای زنده ، موزه عروسک های ملل ، بازی های علمی بیشترین تعداد مراجعه و بازدید کننده را داشته اند.

وی خاطر نشان کرد : در جشنواره امسال هم چون سالهای گذشته استان های خوزستان ، لرستان ، ایلام و گیلان در زمینه بازی های بومی و محلی ، استان های تهران ، البرز و اردبیل در غرفه های فروشگاهی و استان های مرکزی و اصفهان در نمایش های عروسکی به همراه قزوین مشارکت دارند.

بگفته ی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ،  موزه عروسک های ملل این جشنواره با نمایش عروسک هایی از 54  کشور ، فرهنگ ملتهای مختلف را به بازید کنندگان معرفی می کند.

پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین از سوم فروردین کار خود را در سرای تاریخی سعدالسلطنه آغاز کرده است و 12 فروردین به کار خود پایان می دهد.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.