معاون فرهنگي اجتماعي شهردار کرمان، از استقبال خوب و رضايت مسافران نوروزي و شهروندان کرماني از تور «کرمون گردون» شهرداری کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مرتضي حسيني افزود: تور کرمان‌گردي اين معاونت با عنوان «کرمون گردون» ويژه نوروز به دليل داشتن راهنمايان خبره، خدمات‌رساني مطلوب، بازديد از مکان‌هاي متعدد تاريخي و گردشگري کرمان، پذيرايي و ارائه‌ي اطلاعات کامل و جامع، با هزينه‌ي مناسب و پايين مورد استقبال خوب مسافران نورزي قرار گرفته است.

وي افزود: تورهاي نیم روزه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 15 تا 19 و تور روزانه از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر از تاریخ دوم فروردين آغاز شده و تا دوازدهم فروردین 95 ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسینی تصريح کرد: مسير اين تورها به گونه‌اي انتخاب شده است که در تورهاي نيم روزه، مسافران با حدود 20 مکان تاريخي گردشگري کرمان آشنا مي‌شوند و از تعدادي از آن‌ها بازديد مي‌کنند و در تورهاي يک روزه علاوه بر مکان‌هاي ديدني و گردشگري شهر کرمان، از باغ شاهزاده و شاه نعمت‌الله ولي ماهان و نيز باغ فتح‌آباد به صورت رايگان بازديد مي‌کنند.

وي گفت: همچنين هر روز مکان‌هاي تفريحي و گردشگري مورد بازديد اين تورها با روز قبل متفاوت خواهد بود تا اگر شخصي تمايل داشته باشد با تعداد بيشتر و متنوع‌تري از مکان‌هاي تاريخي و گردشگري کرمان آشنا شود؛ اين امکان براي او فراهم باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، راهنمایان خبره، میان وعده، صرف ناهار در یکی از بهترین رستوران‌های شهر کرمان، اتوبوس‌ و... را به عنوان بخشی از خدمات این تور ذکر کرد و گفت: هزینه‌ی تور نیم روزه هفت هزار و تور روزانه 38 هزار تومان است که این هزینه برای کلیه خدمات ذکر شده و نیز ورودی‌های مکان های گردشگری است.

معاون فرهنگي اجتماعي شهردار كرمان به خدماتي كه در اين تور ارائه مي شود؛ اشاره كرد و گفت: مجموعه ي بازار كرمان شامل كاروان سراهاي قديمي، مساجد داخل بازار و مسجد جامع، موزه هاي شهر مثل موزه هاي صنعتي و باغ موزه‌ي هرندي، كتابخانه‌ي ملي، يخدان مؤيدي، باغ فتح آباد، باغ شاهزاده، شاه نعمت‌الله ولی و... از جمله نقاطي است كه افراد مي توانند با حضور راهنماي گردشگري از آنها بازديد كنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار