گرگان؛

ارائه خدمات هلال احمر گنبدکاووس به بیش از 29 هزار مسافر نوروزی در گلستان

هلال احمر گنبدکاووس به بیش از 29 هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: نیروهای این جمعیت در بازه زمانی 26 اسفند 94 تا هشتم فروردین 95 به ارائه خدمات از قبیل راهنمایی مسافرین به 29هزار 322 مسافر و گردشگر نوروزی مراجعه کننده به پایگاه های این جمعیت پرداختند.

اصغر نودهی افزود: عوامل پایگاه های جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در این مدت تعداد 17 هزارو 353 نسخه بروشور، 12 هزارو 289 برگ نقشه راهنمای اماکن تاریخی و گردشگری و 14 هزار و 612 بسته فرهنگی بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع کردند.

وی گفت: علاوه بر خدمات فوق دو پایگاه ایمنی و سلامت هلال احمر گنبدکاووس به یک هزار و 152 مسافر و گردشگر مراجعه کننده، خدمات فشار خون و تست قند خون ارائه و در این مدت یک هزارو 955 کودک و نوجوان نیز از غرفه دوستدار کودک این جمعیت استفاده کرده اند.

وی تعداد پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در تعطیلات نوروزی را سه پایگاه اعلام کرد و یادآگفت: در پنج پایگاه امداد و نجات و نیز ایمنی و سلامت این جمعیت که فعالیت آنان به ترتیب از 25 و 26 اسفند آغاز شده است، افزون بر 460 نفر روز مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی  ادامه داد:تاکنون 449 مسافر و گردشگر از خدمات پایگاه های امداد و نجات شامل ویزیت پزشکی و مشاوره سرطان استفاده کرده اند.

شهرستان گنبدکاووس با ٣٢٥ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان از تنوع قومی و مذهبی برخوردار است و آثار تاریخی، گردشگری و مذهبی این شهرستان تاریخی هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار