مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: موفقیت در آزمون دکتری رشته تربیت بدنی یکی از بهترین خاطرات زندگی من را در سال 1394 رقم زد.

ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارزیابی خود از سال 94 بیان کرد: خوشبختانه در سال 1394 تا حدود زیادی به خواسته‌های خود رسیدم در این سال آزمون دکتری تربیت بدنی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در تیم سایپا نیز عملکرد مناسبی داشتم قبول در آزمون دکتری و برخی اتفاقات خوب دیگر در زندگی شخصی ام این سال را به یکی از بهترین سال‌های زندگی من تبدیل کرد.
 
وی افزود: در سال 1395 به دنبال تداوم این موفقیت‌ها در زندگی خصوصی و کسب سهمیه آسیا و قهرمانی لیگ با تیم سایپا هستم امیدوارم با رسیدن سایپا به اهداف تعیین شده از ابتدای لیگ این روند خوب ادامه می‌یابد.
 
 شکوری ادامه داد: هدف گذاری‌هایی برای تحصیل در سال 1395 دارم دوست دارم پله به پله در درس پیش رفته و در این عرصه نیز به موفقیت دست یابم.
 
مدافع تیم فوتبال سایپای تهران گفت: برای مردم ایران نیز در سال 1395 آرزوی بهترین‌ها را دارم چرا که آنها نشان داده‌اند لایق بهترین‌ها هستند.
 
شکوری در خصوص شیرین‌ترین خاطرات خود از ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به اینکه خانواده من سنتی هستند برای دید و بازدید در ایام نوروز اهمیت ویژه ای قائل هستند و همین دید و بازدیدهای خانوادگی خاطرات دلنشینی را برایم رقم زده است. علاوه بر این در زمان حضورم در پرسپولیس در یکی از عیدهای نوروز چند پیروزی به دست آوردیم که یکی از بهترین خاطرات من در ایام نوروز ثبت شد.
 
 خوشبختانه تاکنون نوروز بدی نداشته‌ام و امیدوارم در تمام طول زندگی نیز چنین اتفاقات شیرینی را تجربه  کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار