560 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان مرکزی عهده دار خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان مرکزی هستند.

امدادرسانی به مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اراک گفت: 560 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر در قالب تیم های سحاب (سامانه حرکت امدادی بشر دوستانه) و راهنمایی از 27 اسفندماه 94 تا 14 فروردین 95 به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

قربان خانی افزود: این تعداد پایگاه‌های امداد و نجات شامل 20پایگاه ثابت و 5 پایگاه سیار هستند که در محورهای پرتردد و همچنین پرحادثه استان فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی ساوه و زرندیه، دلیجان، خمین، محلات، اراک، شازند و تفرش و دیگر محورهای استان به ویژه محورهای حادثه خیز مستقر می‌شوند و به طور شبانه روزی فعال هستند.

وی گفت: همچنین طی نوروز ۹۵، از سوی جمعیت هلال احمر استان  ۱۳ ایستگاه سلامت با اقداماتی همچون اندازه گیری فشار خون و قند خون برای خدمات دهی به مسافران فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: نیروهای مستقر در پایگاه‌های نوروزی ثابت و سیار هلال احمر استان، آموزش‌های لازم را در زمینه امداد و نجات فراگرفته اند و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: هموطنان و مسافران نوروزی در استان در صورت بروز مشکل و نیاز به امداد و نجات می‌توانند با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و مشکل را گزارش کنند تا نیروهای امدادی در اسرع وقت برای امداد رسانی در محل حضور یابند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.