فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقيف سه دستگاه كاميون حامل كالاهای خارجی قاچاق طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "عبدالرضا آقاخاني"اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با کالای قاچاق، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان با استقرار در ورودي هاي استان با کنترل خوروهاي عبوري طي 24 ساعت گذشته دو دستگاه کاميون حامل كالاهاي خارجي قاچاق را شناسايي و متوقف كردند.

وی افزود:يكي از اين خودروها حامل سه هزار و 256 دستگاه انواع سرخ کن و مقدار 80 کيلوگرم لوازم يدکي دستگاه سرخ کن و ديگري نيز حامل بار 540 كيسه برنج خارجي بود که همگي اين كالاها فاقد مدارکگمرکي بودهن و به صورت قاچاق حمل مي شدند.

سردار آقاخانی خاطر نشان كرد: در ادامه ماموران ايست و بازرسي شهيد "رئيسيان" فرماندهي انتظامي شهرستان سميرم هم در يك عمليات ديگر طي بازرسي از يك دستگاه كاميون كانتينر دار محموله كالاي خارجي قاچاق شامل 150 عدد ساعت ديواري، 630 عدد ساك دستي، 750 عدد ظروف سراميكي و 600 عدد عشق سنج را توقيف كردند.

فرمانده انتظامي استان ارزش محموله هاي قاچاق كشف شده را پنج ميليارد و 370 ميليون ريال عنوان و تصريح كرد: در اين زمينه سه نفر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به تعزيرات حكومتي معرفي شدند و اقلام كشف شده نيز به اداره اموال تمليكي استان تحويل داده شد.

اين مقام انتظامي ، قاچاق کالاهاي خارجي بي کيفيت، غير مجاز و غير بهداشتي را ضرر و و زياني بزرگ به محصولات و توليدات داخلي و ضربه اي جبران ناپذير به سلامت جامعه توصيف کرد و گفت: با نام گذاري سال 95 به نام سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" از سوي مقام معظم رهبري تكليفي اساسي بر عهده نيروي انتظامي براي مبارزه با قاچاقچيان كالا قرار گرفته و پليس استان نيز اين موضوع را در سال جديد با جديت دنبال مي كند. 



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.