بازرسی از هتل های بین راهی در زنجان،ثبت تخلفات متعدد گرانفروشی را به همراه داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مسئول روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پس اجرای طرح نوروزی و در راستای حمایت از مسافران و همشهریان استان،بازدید از هتل ها و مراکز تهیه و فروش مواد غذایی آغاز گردید. در این طرح از کلیه رستورانها ،تالارها و... بطور سرزده بازدید بعمل آمد.

ممیزی افزود: مهمترین مواردی ک در این طرح بررسی گردید، گرانفروشی،صدور فاکتور و رعایت موارد بهداشتی می باشد.تمامی نرخ نامه های مراکز فوق پس از تنظیم صورتجلسه به ادارات بازرسی ارسال تا درصورت احراز تخلفات صنفی نسبت به تشکیل پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان اقدام گردد.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر نیز طرح فوق را با همکاری سازمان صنعت و معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی به مرحله اجرا رساند.

مسئول روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان اعلام کرد: با حضور سرزده در برخی از هتل های بین راهی بدلیل حساسیت موضوع و عرضه مواد غذایی به مسافران متاسفانه مشخص گردید تعدادی از واحدها مرتکب تخلفات متعدد گرانفروشی شده اند که بلافاصله صورت جلسات لازم تکمیل و پرونده واحدهای متخلف خارج از نوبت در حال رسیدگی می باشد.

ممیزی افزود: طرح نوروزی تا مورخ 15 فروردین ماه 1395 ادامه داشته و همشهریان محترم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از قبیل گرانفروشی،کمفروشی،عدم صدور فاکتور وغیره مراتب را به واحد بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت اطلاع داده و یا با حضور در تعزیرات حکومتی استان نسبت به تکمیل فرم شکایت و احقاق حقوق خود اقدام نمایند.در این راستا کشیک های نوروزی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل مستقر می باشد.



اتنهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.