به منظور افزايش احساس امنيت مردم در كلانشهر اصفهان 18 تيم كمين و شكار در تعطيلات نوروز به گشت زني مي پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "غلامرضا شهرياری " رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: به منظور تنگ تر شدن فضا براي مجرمان و افزايش احساس امنيت در ايام نورز گشت هاي ويژه کمين و شکار پليس آگاهي استان با 18 تيم ويژه متشكل از كارآگاهان خبره و مجرب در سطح كلانشهر اصفهان به گشت زني مي پردازند.

وي تصريح كرد: اين گشت ها به صورت محسوس و نامحسوس براساس تخصص و آموزش های حرفه ای و با توجه به جغرافياي جرم و پيک زماني وقوع جرم در سطح شهر و مبادي ورودي شهر به گشت زنی می پردازند و در صورت مشاهده مجرمان سابقه دار ، حرفه ای و خشن، برخورد قانونی با اين افراد خواهند كرد.

سرهنگ شهرياري گفت: عمده فعاليت اين واحدهاي تخصصي مبارزه با سرقت خودرو و موتورسيکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصي، کيف قاپي، سرقت هاي به عنف و سرقت هاي توام با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

اين مقام مسئول با اشاره به استقرار سه واحد تخصصي در تمامي مبادي ورودي استان اظهار داشت: پليس آگاهي استان،با اشرافيت بالايي که در شناسايي مجرمان حرفه اي و سابقه دار دارد اجازه ورود اين افراد را به درون استان نخواهد داد.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.