گارد تیم بسکتبال شیمیدر معتقد است نفت تیم پرستاره ای است اما نماینده تهران برای فینالیست شدن به آبادان می رود.

فرید اصلانی در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آبادانی‌ها تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای دارند. آن‌ها از بازیکنان با کیفیت خارجی هم بهره می‌برند و این موضوع کار تیم ما را مقابل نفت دشوار کرده است. 

گارد راس شیمیدر ادامه داد: البته ما هم امسال از ابتدای سوپرلیگ انگیزه بسیار بالایی داشتیم و با همین انگیزه به اینجا رسیدیم و در نهایت موفق شدیم سال گذشته در آخرین دیدارمان تیم خوب پالایش نفت آبادان را در تهران شکست دهیم. 

وی درباره وضعیت سالن 17 شهریور آبادان و آخرین باری که شیمیدر در این سالن به مصاف میزبان خود رفت، توضیح داد: آن روز هوای آبادان بسیار شرجی شد و کار به آنجا رسید که در کوارتر چهارم و همچنین در اورتایم بازیکنان مدام روی کفپوش سالن سر می‌خوردند. فکر می‌کنم تهویه سالن خاموش بود و همین موضوع باعث خیس شدن کف سالن شد. بسیاری از امتیازاتی هم در آن بازی از دست دادیم، دلیلش همین بود. 

اصلانی درباره بازی آینده شیمیدر در آبادان مقابل نفت گفت: بازی بسیار سختی پیش روی ماست اما مجموعه شیمیدر تجربه بازی‌های گذشته را هم دارد. مطمئن باشید برای شکست نفت به آبادان می‌رویم و امیدواریم در دیدار 16 فروردین کار را تمام کنیم و شیمیدر فینالیست سوپرلیگ بسکتبال ایران شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار