همه محورهای ارتباطی خوزستان باز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده و حضور به موقع اکیپ‌های راهداری خوشبختانه در هیچ کدام از محورهای استان آبگرفتگی و انسداد نداشتیم.

محسن یوسفی با بیان اینکه در برخی از محورهای کوهستانی مانند لالی و اندیکا ریزش داشتیم که سریعا" جمع آوری شده و منجر به انسداد نشد، افزود: خوشبختانه با تلاش تمام دستگاه‌های مرتبط با راه از قبیل راهداری، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و ... در این ایام سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از این حوادث کاهش خوبی داشتند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تلفات جاده‌ای حدود 50 درصد کاهش یافت.

وی گفت: بارش‌های اخیر موجب واردشدن خساراتی به برخی از محورهای کوهستانی و روستایی در استان شد و البته این خسارات جدی نیستند و اکنون در حال تعیین برآورد خسارات هستیم.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: تاکنون تلفات جاده‌ای به گونه قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و ان شاءالله با رعایت مقررات ایمنی توسط مردم، نتیجه اقدامات چندین ماهه ی تمام عوامل و دست اندرکاران بخش راه و دستگاه‌های مرتبط با آن که همان کاهش بیشتر سوانح و تلفات جاده‌ای است، محقق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.