رضایی دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: یک سرپرست و یک کشتی‌گیر به نمایندگی از قم راهی رقابت‌های کشتی‌ فرنگی قهرمانی آسیا می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان تا زمان اعزام به رقابت‌های آسیایی تمرینات خود را انجام می‌دهد تا تیرماه امسال در مسابقات 2016 قهرمانی نوجوانان آسیا به مصاف حریفان خود برود.

رضایی دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: کشورمان به عنوان یکی از قدرت‌های همیشه مدعی در کشتی آسیا امسال تمام توان خود را برای کسب بیشترین مدال و بهترین جایگاه مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا به کار گرفته و خوشبختانه از قم نیز دو نماینده همراه این تیم اعزام می‌شوند.

وی افزود: مرحله دیگری از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در حال برگزاری است و ملی‌پوشان زیر نظر مربیان خود آماده حضور موفق و پرقدرت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در کشور چین‌تایپه می‌شوند.

دبیر هیئت کشتی استان قم  تصریح کرد: نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در حالی معرفی شدند که ابوالفضل زینتی‌رفاه کشتی‌گیر وزن 63 کیلوگرم به نمایندگی از استان قم در اردو حضور دارد و با توجه به عملکرد خوبی که در تمام انتخابی‌ها داشته به مسابقات آسیایی خواهد رفت.

وی یادآور شد: این دوره از رقابت‌ها از نهم تا دوازدهم تیرماه سال جاری در شرق آسیا و به میزبانی کشور چین‌تایپه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان از روز پنجم فروردین ماه به میزبانی خانه کشتی تهران در حال برگزاری است و کشتی‌گیران اوزان منهای 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم حضور دارند.

وی عنوان کرد: سرمربی تیم علی اشکانی است و مربیان این تیم مرتضی پاپی‌نیا از لرستان، محمد نیکونهاد حسینی و فرزاد ایمان‌علیزاده از خوزستان، شهرام الیاسی از کردستان و مربیانی از استان‌های فارس، اردبیل و تهران هستند، و سیدموسی طباطبایی از قم نیز به عنوان سرپرست تیم ملی، به این مسابقات اعزام می‌شود.

در پایان خاطر نشان کرد: اتحادیه جهانی کشتی در حالی کشورهای میزبان مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و جهان در سال 2016 را مشخص کرده که چین‌تایپه و شهر تای‌چانگ این کشور میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه سال جاری خواهند بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار