مسابقات موتورسواری شهرستان گرمه یادواره 3 هزار شهید خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان رئیس ورزش و جوانان شهرستان گرمه از برگزاری اولین دوره مسابقات موتورسواری شهرستان گرمه، در سه کلاس ۱۲۵، ۱۵۰ و ۲۰۰ سی‌سی خبر داد.

هادی باقری با اشاره به حضور 30 شرکت کننده در این رقابتها گفت: در این مسابقات ساسان اکبری، محسن مرگن و سایر قهرمانان کشوری این رشته ورزشی حضور داشتند و داوری و نظارت بر این دوره از مسابقات را عهده‌دار بودند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و استعدادیابی عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم شهرستان از این مسابقات تلاش خواهد شد برگزاری این مسابقات ادامه یابد.

باقری با بیان اینکه اولین دوره مسابقات موتورسواری شهرستان گرمه در رشته شتاب و درگ ۴۰۰ متر برگزاری شد گفت: در این مسابقات قهرمانان و شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های بجنورد، مشهد، تهران و کرج حضور داشتند.

وی اظهار داشت: این مسابقات با عنوان جام ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی برگزار شد و در پایان علی زارعی، حسن نجارزاده و قاسم شاکری مقام‌های اول تا سوم کلاس ۱۲۵ سی‌سی را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: در کلاس ۱۵۰ سی‌سی نیز میثم شریفی مقام نخست را کسب کرد و علیرضا حاجی‌زاده نایب‌ قهرمان شد و همچنین جواد قاضوی مقام سوم را از آن خود کرد.

وی افزود: در کلاس ۲۰۰ سی‌سی علی خوریانی مقام اول و محمد قزلی و احسان شریفی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

شدند.

یاد آور می شود:در پایان این مسابقات با اهدای لوح تقدیر، کاپ قهرمانی و جوایزی از برترین‌های مسابقه موتورسواری شهرستان گرمه تقدیر شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.