بازیکن تیم فوتبال راه آهن گفت: در سال 94 خبرهایی را از فوتبال ایران شنیدم که قبل از آن سابقه نداشت.

 فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره سال 94 به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال 94 عجیب و غریب‌ترین سال عمرم بود در این سال اتفاقاتی را دیدم که تا به حال ندیده بودم نمی‌خواهم بگویم سال بدی بود ولی تجربه متفاوتی در سال 94 داشتم.
 
وی درخصوص عید نوروز ادامه داد: ما فوتبالیست‌ها، عید درست و حسابی نداریم (می‌خندد) چون وقت زیادی را نمی توانیم در کنار خانواده هایمان بگذرانیم و بیشتر در حال تمرین هستیم، عید امسال تا جایی که امکانش فراهم شد، در کنار خانواده ام بودم و سنت شکنی کردم.
 
 آشوبی ادامه داد: خاطرات زیادی از عید نوروز دارم، بهترین خاطره من سالی بود که در تیم مس کرمان بازی می‌کردم در عید آن سال به همراه همسرم در کیش بودیم و زمانی که سال تحویل شد روی آب درون قایق نشسته بودیم و فرزندم هم در راه بود یک خاطره جالب دیگر هم دارم؛ اینکه در دو عید با فاصله چند سال حضور در شهرآورد تهران را تجربه کردم یکبار با پیراهن پرسپولیس و بار دیگر با پیراهن استقلال!
 
 بازیکن تیم فوتبال راه آهن در پایان اضافه کرد: امیدوارم در بهار طبیعت دلهایمان هم مانند بهار نو شود و همه در سلامتی زندگی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار