آتش سوزی در یک مجموعه اقامتی 6 طبقه در مشهدبا تلاش نیروهای آتش نشانی بدون خسارت جانی مهار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت : بامداد امروز طی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی، گزارش وقوع آتش سوزی یک مجموعه اقامتی واقع در محدوده طبرسی به این سازمان اعلام شد.

آتش پاد دوم جعفری افزود: پس از اطلاع از آتش سوزی گروه عملیاتی اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد و شعله های آتش که اتاق برق آسانسور در طبقه هفتم این مجموعه اقامتی را فراگرفته بود را در کمترین زمان ممکن مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند .

وی علت آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد و گفت : خوشبختانه در اثر بروز این اتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و تنها دود ناشی از آتش سوزی از طریق داکت های برق و کانال کولر بخشی از طبقه زیرین را فراگرفته بود .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان خطرات ناشی از استشمام دود و روند اطفای آتش سوزی، افزود : دود ناشی از آتش سوزی، تهدیدی برای سلامت پرسنل و زائرین محسوب می شد که در عملیاتی ضربتی و تهویه بموقع دود توسط اتش نشانان ختم بخیر شد .

گفتنی است بر اساس بررسی های اولیه کارشناسانه آتش نشانان این مجموعه اقامتی فاقد دود کش و تهویه مناسب ، شیلنگ های گاز بدون بست و ... بود که مورد تذکر آتش نشانان قرار گرفت .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.