رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از اجرای طرح ويژه ترافيكی روزهای پايانی نوروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "غلامرضا شهرياری"   اظهار داشت: با توجه به پايان يافتن تعطيلات نوروزي و عزيمت مسافران به سمت منازل خود راه هاي برون شهری استان در روزهای 12 و 13 فروردين با حجم بالايی از تردد ها مواجه مي شود كه به همين جهت پليس راه استان براي روانسازي ترافيك و تسهيل در عبور و مرور مسافران نوروزي محدوديت هايي طي اين دو روزدر جاده هاي مواصلاتي استان به اجرا مي گذارد.

وی افزود: براين اساس از ساعت 7 صبح روز 12 فروردين ماه تا ساعت 24 روز 14 فروردين تردد تمامي تريلرو كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني در محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ شهرياري اضافه كرد: همچنينتردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به غير از وسايل نقليه حامل مواد سوختي و فاسد شدني و داراي مجوز از پليس راهور ناجا در روز 13 فروردين در كليه محورهايبرونشهري استاننيز ممنوع مي باشد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين محور اصفهان – شهركرد در محدوده پل غدير نيز به دليل عرض كم جاده و ترافيك سنگين نيز محدوديت ترافيكي به اجرا گذاشته مي شود.

سرهنگ شهرياري از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب در هنگام رانندگي پرهيز كرده و با استراحت لازم در بين راه و رعايت سرعت مطمئنه و اصول ايمني سفري ايمن و بدون خطر و حادثه را براي خود رقم برنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه مديريت زمان سفر در روزهاي پاياني سفرهاي نوروزي مي تواند از بسياري حوادث رانندگي جلوگيري كند گفت: با توجه به اينكه روز جمعه تعطيلات نوروز پايان مي يابد و بيشتر مسافراد قصد عزيمت به منازل خود را دارند به رانندگان توصيه مي كنيم سفر خود را به ساعات پاياني موكول نكنند. 



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار