کارشناس فوتبال کشورمان گفت : توانستیم با اقتدار از گروه خود صعود کنیم و بعد از مدت ها عمان را بدون دردسر شکست دادیم .

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : سطح فوتبال ما از هم گروهی هایمان بالاتر بود که توانستیم از گروه خود صعود کنیم .

وی ادامه داد : در چند سال اخیر تیم ملی فوتبال عمان دردسرساز بود که یا مساوی می کردیم و با نتایج خوبی رقم نمی خورد اما تیم ملی کشورمان برابر با پیش بینی با اقتدار توانست عمان را شکست دهد .

کارشناس فوتبال افزود : تحلیل بنده از بازی بدین صورت است که تیم ما از طریق دو بال کناری و از میانه توسط دژاگه خود را به حریف دیکته کرد و عمان هم نسبت به گذشته ضعیف تر بود چرا که این تیم در بازی مقابل گوام فقط یک گل به این تیم زده بود ، ما روز گذشته می توانستیم گل های بیشتری را هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم صلاحدید کادر فنی این بود که با یک بازی کنترلی فشار را روی عمان حفظ کنند که این اتفاق افتاد اما تغییری که در کی روش در ترکیب ایجاد کرده بود حضور سردار آزمون و طارمی به طور همزمان در زمین بود و اینک که این دو چگونه با هم کار کنند کار سختی بود چرا که در سیستم 1-2-3-4 به یک مهاجم نوک کلاسیک نیاز داریم ، یک مرجع مثل کریم بنزما یا هیگواین و ما دیدیم که قرار گرفتن طارمی و آزمون در کنار هم جواب داد .

حاج رضایی اضافه کرد : حضور دژاگه در زمین باعث شد برتری ما در زمین بیشتر حس شود و در نیمه ی دوم هم تیم برتر میدان بودیم و بر این اساس تیم ملی ما روند خوبی را دنبال کرد .
 
وی در خصوص این که آیا به ثمر رسیدن گل های تیم ملی کشورمان از روی ضربات ایستگاهی بیانگر این مسئله است که ما نتوانستیم در حین بازی گل بزنیم بیان کرد :
ما می توانیم این تحلیل را داشته باشیم که تیم ملی ایران آنقدر روی عمان فشاور آورد که این تیم مجبور می شد تن به خطا یا کرنر دهد و گل های ما هم از ضربات ایستگاهی به ثمر رسید .
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی کشورمان در دور دوم هم می تواند با هدایت کی روش از گروه خود صعود کند یا خیر پاسخ داد : دور دوم بسیار دشوارتر پیگیری می شود زیرا به قدرت های شرق آسیا یعنی کره و ژاپن ، تایلند هم اضافه می شود . یا یک فاصله چین هم حضور دارد ، همچنین امارات ، عراق جزو حریف های دشوار ما محسوب می شوند و ما یک حادثه ی مهم هم سر راه داریم آن هم انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال است و مشکلات اصلی دیگری نیز داریم و از جمله این که ما نتوانستیم از طبقه دوم ورزشگاه استفاده کنیم چرا که در این قسمت هنوز صندلی تعبیه نشده است .

وی ادامه داد : ما به خاطر یک مسئله ساده نمی توانیم بخشی از هوادارانمان را داشته باشیم و با این که سال نو شده است هنوز ورزشگاه ما نو نشده و AFC هم به همین دلیل این اجازه را نمی دهد تا ما از حداکثر هوادارانمان در ورزشگاه استفاده کنیم .

حاج رضایی در پاسخ به این سوال که بحث استعفای کی روش به کجا می رسد بیان داشت : به هر حال کی روش قرار است 11 اردیبهشت استعفایش را به طور جدی از فدراسیون فوتبال پیگیری کند اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به صلاح فوتبال کشورمان باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار