مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان از پلمپ 5 واحد متخلف پذیرایی در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نجفلو با اعلام این خبر گفت: روز گذشته، کمیته نظارت ستاد، متشکل از؛ نمایندگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری-بازرسی استانداری- قاضی تعزیرات حکومتی -اماکن نیروی انتظامی-حمل و نقل وپایانه ها-علوم پزشکی-صنعت، معدن تجارت-جامعه هتلداران با انجام 22 مورد بازرسی از واحدهای خدماتی گردشگری، ‌5 واحد خدماتی اعم از: دو واحد باغ رستوران، یک واحد سفره خانه سنتی و دو واحد چایخانه غیرمجاز را در زنجان پلمپ کردند.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز تعطیلات نوروزی، اکیپ نظارت با انجام بازرسی و حضور مستمر در واحدهای خدماتی، ضمن مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی، تذکرات لازم به واحدها ابلاغ کردند افزود: اما متاسفانه، در نظارتهای بعدی به دلیل عدم توجه به تذکرات - گرانفروشی - عدم رعایت اصول بهداشتی – عدم رعایت شئونات اخلاقی و فعالیت بدون مجوز،‌ کمیته نظارت ستاد،‌ ناگزیر به پلمپ این واحدها شد.

مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان با ذکر این مطلب که طی این مدت تعداد 3 مورد تشویق به مدیران واحدهای خدماتی گردشگری به دلیل کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران اعطا شده است، ادامه داد؛ همچنین تعداد 29 مورد تذکر و 5 فقره اخطار کتبی به مدیران واحدهای متخلف ابلاغ شده است.

نجفلو اظهار کرد: کمیته نظارت دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با تلاش و زحمات شبانه روزی طی این مدت 447 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای خدماتی گردشگری را ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه به شماره 300073241 و شماره تلفن گویای 33322001-024 آماده دریافت نقطه نظرات و شکایات هموطنان عزیز می باشد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: پلمپ ، 5واحد ، پذیرایی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.