۱۰ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۷۳ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ، مازندران را برای سفر و اقامت انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری٬ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۲۳ نفر و اسکان را دو میلیون و ۹۰۲ هزار و ۷۸۴ نفر شب اعلام کرد.

دلاور بزرگ نیا گفت: پنج هزار و ۹۷ بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل‌ونقل نیز انجام شد.

وی افزود: ۲۴۴ واحد گردشگری، اقامتی، پذیرایی، تشویق و ۲۲۹ واحد تذکر و اخطار کتبی دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، میزان مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده را هفت هزار و ۸۲۹ کیلوگرم، فوت‌شدگان ناشی از تصادف و تروما را ۲۹ نفر، تعداد تصادفی پذیرش‌شده در مراکز درمانی و اورژانس هزار و ۷۵۳ نفر، مأموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی ۶ هزار و ۳۸۷ نفر، اخطار بهداشتی هزار و سه نفر و اماکن بهداشتی تعطیل‌شده ۲۱ مورد اعلام کرد.

وی افزود: یک ‌میلیون و ۶۵۴ هزار و ۵۰۶ مسافر نوروزی از اماکن مذهبی و متبرکه استان و ۱۸۸ هزار و ۲۱ نفر از موزه‌ها بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس را ۳۴ هزار و ۲۶۰ مورد و تعداد گشت‌های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها را هزار و ۲۰۰ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، گردشگر ، اقامت ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.