فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: از ابتدای نوروز امسال تاکنون میزان مرگ و میر در تصادفات جاده‌ای منطقه جنوب استان کرمان 65 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دادمولا آبکار در جمع خبرنگاران افزود: علی رغم استفاده از تمام توان نیروی پلیس در جاده های جنوب کرمان تصادفات 65درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به استقرار 50 اکیپ پلیس در محورهای ارتباطی جنوب استان گفت: نقص فنی در راه‌های فرعی، عدم توجه رانندگان به قوانین در محورهای روستایی‌، وسائل نقلیه غیر ایمن و عدم حضور پلیس در برخی از محورهای فرعی و روستایی از جمله عوامل افزایش تصادفات در محورهای فرعی و روستایی بود.

آبکار تصریح کرد: بیشترین حوادث رخ داده در محورهای فرعی و روستایی جنوب استان برخورد موتور سیکلت‌ها ‌و وسائل نقلیه با عابرین پیاده و همچنین برخورد موتور سیکلت‌ها با موانع بوده است‌ که نگران کننده است.

وی علت این حوادث را در اغلب موارد عدم توجه رانندگان به قوانین و مقررات و توجه به جلو اعلام کرد و افزود:رفع نقاط حادثه خیز در جنوب استان توسط اداره راه وشهرسازی وپلیس راه انجام شده ودر این نقاط شاهد هیچ تصادف وبرخوردی نبودیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار