مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 923 گردشگر نوروزی آسیب دیده حوادث از 27 اسفندماه 1394 تا 13 فروردین 1395 از خدمات امداد و نجات این جمعیت بهره مند شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسعود مثنوی افزود: در این مدت 105حادثه نیازمند امداد رسانی در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.
وی بیان کرد: از این تعداد افراد حادثه دیده 63 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند، 43 نفر به مراکز درمانی اعزام، 16مورد رهاسازی خودرو و انسان و سایر افراد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.
مثنوی اظهار کرد: 118تیم عملیاتی با 421 امدادگر و 107دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شد.
وی عنوان کرد: حدود 500 هزار اقلام فرهنگی در قالب بروشور، پیام ایمنی و نقشه راهنما بین گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
مثنوی ابراز داشت: این اقلام فرهنگی با مشارکت 953 داوطلب جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفندماه 94 تاکنون بین میهمانان نوروزی استان توزیع شده است.
وی از بهره مندی حدود 300هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار برای راهنمایی، مراجعه به خیمه نماز، خیمه های دوستدار کودک و چادرهای سلامت به گردشگران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
مثنوی افزود: 41 پایگاه در جاده های ارتباطی و مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد با استقرار بیش از 70 خودروی امدادی در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی این استان است.
استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی میزبان بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر گردشگر است.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.