حادثه رانندگی یکی از دوچرخه سواران ملی پوش را خانه نشین کرد و پزشک 15 اردیبهشت میزان آسیب دیدگی اش را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یکی از ملی پوشان دوچرخه سواری ششم فروردین در یکی از جاده های شهر کرمان در حال تمرین بود که پ‍ژو 405 از پشت با این رکابزن اصابت کرده و فرشید فارسی نژاد راهی بیمارستان می شود و در این تصادف راننده پژو مقصر شناخته شده و رکابزن ملی پوش از ناحیه کتف و پشت سر دچار ضرب دیدگی شده و 40 بخیه می خورد.
 
در این خصوص با فرشید فارسی نژاد ملی پوش دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی در خصوص تصادفش و وضعیت جسمانی خود اظهار کرد:دکتر پزشکی قانونی تا 15 اردیبهشت به من استراحت داده است و پس از آن باید مجدد به پزشک مراجعه کنم تا وضعیت جسمانی را یررسی کنند و 10 روز آینده هم بخیه ها را می کشند.
 
وی در خصوص بیمه ورزشی اش یا آور شد: بیمه ورزشکاران فقط صدمات هنگام مسابقات را بر عهده می گیرد و بیمه ماشین همین مبلغ را پرداخت خواهد کرد.
 
 فارسی نژاد در ادامه بیان کرد:  تمام تمرینات من الان در جاده است در حالی که من دوچرخه سوار سرعتی هستم و باید در پیست تمرین کنم . 19 سال پیش کلنگ پیست کرمان را زده‌اند اما شرکت تجهیز فقط ساختمان را تحویل داده است و برای خود پیست که باید روکش شود، هیچ کاری انجام نداده‌اند. درواقع پیست دوچرخه سواری کرمان یک خوابگاه ورزشی دارد و پیست آن قابل استفاده نیست و گفته‌اند که روکش سیمانی دو میلیارد هزینه دارد.
 
وی تاکید کرد: اگر پیست داشتیم احتیاجی به تمرین در جاده نبود و به تمرینات هوازی یکی، دو هفته بیشتر احتیاج نداریم که آن را هم می‌توانیم با اسکورت انجام دهیم اما اکنون که پیست نداریم مجبوریم تمام روزهای سال در جاده تمرین کنیم و نمی‌شود هر روز هم اسکورت داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.