رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 674 مورد گشت مشترک در سطح این شهرستان انجام شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سعید آرمین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 5 هزار و 674 مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی و مراکز تفریحی، اقامتی و پذیرایی در این شهرستان انجام شده است.
 
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه تصریح کرد: طرح گشت‌های نوروزی با همکاری صنعت، معدن و تجارت،اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
 
آرمین با بیان اینکه 145 فقره پرونده تخلف طی این مدت تشکیل شده است، افزود: تعدادی از پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم صادر شده است.
 
وی تخلفات صورت گرفته را در حوزه بهداشت و درمان و کالا و خدمات دانست و گفت: 17 پرونده تخلف بهداشتی و درمانی تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفته است.
 
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان اینکه در رسیدگی به پرونده‌ها بدون اغماض صورت خواهد گرفت تصریح کرد: گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی و تیم‌های بازرسی تعزیرات حکومتی تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.
 
آرمین در ادامه افزود: بازرسان تعزیرات حکومتی در تعطیلات نوروزی از واحدهای عرضه کالاهای پر تقاضا اعم از قنادی، آجیل فروشی، پوشاک و مراکز عرضه مواد غذایی بازدید و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.