فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) بهار گفت: اقدامات لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شده و باید به این موضوع به شکل جدی نگاه کرد.

به گزارش خبرنگار اقدامات لازم در حوزه  اقتصاد مقاومتی انجام نشده استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا غلامی درباره نامگذاری سال ۹۵ به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد:  همه ما باید باتوجه به  تاکید مقام معظم رهبری ،اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اصل مهم در همه بخش های جامعه مورد توجه جدی قرار دهیم.


وی با اشاره بر تأکیدات  رهبری در خصوص اقتصاد   مقاومتی در  دو سال  اخیر و اظهار داشت:  سپاه در این  دوسال اخیر با اطاعت از  فرمایشات  رهبری  وارد کار شده  و در حال حاضر با اقدام  و عمل بیشتر انجام  به کار خواهد کرد.

غلامی افزود: ورود واژه های اقدام و عمل در شعار امسال بیانگر این است که اقدامات لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور صورت نگرفته است و  باید به این موضوع  به  صورت  جدی نگاه  کرد.

علیرضا  غلامی بیان  کرد: در  سال های  گذشته  بسیج  سازندگی  با دادن تسهیلات  اقتصاد  مقاومتی به متقاضیان  عملکرد  های  خوبی  را داشته   است.

وی  در همین عنوان افزود: با   دادن تسهیلات  در  راستای  کارهای  زود بازده   صنایع دستی و تبدیلی از  متقاضیان  حمایت می کنیم.

غلامی  با اشاره  به برگزاری کارگاه های آموزشی  اقتصاد مقاومتی عنوان  کرد: برای حمایت از متقاضیان  دریافت  تسهیلات  مقاومتی اقدام  به  برگزاری  کارگاه  های آموزشی کرده ایم   که  مشکلی  در مرور زمان برای متقاضی پیش  نیاید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.