کرمانشاه؛

اسکان بیش از 92 هزار میهمان نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان 92 هزار و 600 نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: نوروز امسال 14 هزار و 100 خانوار از میهمانان نوروزی در مدارس و سایر اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

به گفته محبی شهرستان کرمانشاه با 60 هزار نفر روز اقامت، بیشترین اسکان مسافران نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه را به خود اختصاص داد.

محبی افزود: نوروز امسال 24 پایگاه کار پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی در استان کرمانشاه را بر عهده داشتند که از این تعداد چهار پایگاه آن در شهر کرمانشاه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت شبانه روزی اقامتگاه‌های آموزش‌و‌پرورش استان کرمانشاه در نوروز امسال 15 هزار نفر بود، گفت: نوروز امسال 235 مدرسه، 14 خانه معلم و شش اردوگاه دانش آموزی برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده بود.

محبی با بیان اینکه ثبت نام برای اقامت در اماکن اقامتی آموزش و پرورش به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام گرفت، گفت: بجز فرهنگیان دیگر اقشار جامعه نیز می‌توانستند از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استفاده کنند.

محبی افزود: امسال تعداد مسافرین نوروزی که در اماکن اقامتی آموزش و پرورش در استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند نسبت به نوروز گذشته 12 درصد افزایش یافت.

به گفته محبی اسکان میهمانان نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز شد.


انتهای پیام/


برچسب ها: کرمانشاه ، بیش ، هزار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.