یوونتوس با پیروزی 1-0 مقابل امپولی، فاصله اش با ناپولی در صدرجدول سری A را به 6 امتیاز افزایش داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان مکس آلگری در این دیدار با تک گل ماریو مانژوکیچ به پیروزی رسیدند تا یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا نزدیک شوند.

یووه که عملکرد بسیار خوبی در بازی های اخیرش داشته و در 20 بازی اخیر، 19 پیروزی کسب کرده، امشب نیز موفق شد در ادامه روند خوبش با تک گل مهاجم کروات حریف خود را از پیش رو بردارد.

بازی با برتری محسوس یووه شروع شد و این بیانکونری ها بودند که سوار بر بازی بودند. فشار یووه در نیمه اول بسیار بالا بود تا جایی که موراتا در دقیقه 23 یک ضربه به تیرک دروازه زد و با بدشانسی توپش به گل تبدیل نشد.

همچنین مانژوکیچ و پوگبا نیز موقعیت هایی داشتند ولی موفق به استفاده از آن نشدند.

در نهایت در دقیقه 44 روی حرکت عالی موراتا و پاس زیبای پوگبا، مانژوکیچ با یک ضربه سر شیرجه ای موفق شد دروازه امپولی را باز کرده و تیمش را پیش بیندازد. نیمه اول با برتری یووه به پایان رسید.

نیمه دوم را امپولی بهتر شروع کرد. آنها تا اواسط نیمه فشار را حفظ کرده و موقعیت هایی ایجاد کردند ولی نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند و گلی بزنند. در ادامه باز دیگر یووه با پاس های کوتاه بازی را در دست گرفت و به حریف اجازه نداد برتری اش را اعمال کند تا بازی در نهایت با برتری 1-0 یووه به پایان برسد و اختلاف امتیاز آنها با ناپولی به 6 امتیاز برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار