دارنده مدال نقره جهان گفت:برای هر کشتی گیری که نماینده وزن 74 کیلو گرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2016 بزریل باشد آرزوی موفقیت دارم.

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در سال جدید از روز 6 فرودین ماه تمریناتم را زیر نظر کادر فنی آغاز کردم،در روزهای ابتدایی فشار تمرینات بسیار زیاد بود اما هم اکنون با توجه به این که 27 فرودین رقابت انتخابی دارم از حجم تمرین ها کاسته شده و کم کم آماده حضور در این مسابقات می شوم.
وی درپاسخ به این سوال که چقدر احتمال می دهد بتواند حسین خانی را در رقابت انتخابی شکست دهد گفت:من با همه توان تلاشم را می کنم و روی تشک هیچ چیز کم نمی گذارم به هر حال مصطفی حسین خانی هم از کشتی گیران توانمند وزن 74 کیلو گرم است و به نظر من هر کسی از لحظات بهتر استفاده کند شانس پیروزی اش بیشتر خواهد بود.
قهرمان جوانان جهان افزود:البته فرقی نمی کند چه کسی به دوبنده تیم ملی برسد مهم این است که نماینده ایران در بازی های المپیک 2016 صاحب بهترین مدال شود که مطمئن باشید اگر این افتخار نصیب من شود دست خالی به ایران بر نخواهم گشت.
وی درباره این که چرا کادر فنی از عملکردش در تورنمنت های بین المللی که اواخر سال 94در آن کشتی گرفته رضایت نداشته است گفت:قبول دارم در دو تورنمنت بین المللی جام پاریس و مدوید بلاروس در دیدار نهایی روی بی دقتی و اشتباهات خودم نتیجه را واگذار کردم به همین دلیل هم به کادر فنی حق می دهم از عملکردم رضایت نداشته باشد و قول می دهم در رقابت های آتی با تمرکز بهتری روی تشک حاضر شوم.
یزدانی در خاتمه گفت:امسال تعطیلات عید نوروز هم تمرین کردم به امید این که با رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در بازی های المپیک به یک مدال ارزشمند برسم و اگر به امید خدا این مهم محقق شود جشن عید را پس از المپیک برزیل خواهم گرفت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار