اولین قسمت از سری جدید مسابقه «دستپخت» با تغییراتی در اجرا و زمان پخش امشب ساعت 20 از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در سری جدید مسابقه دستپخت، 9 گروه شرکت دارند که هر گروه به مدت 10 روز با هم رقابت می کنند که این رقابت بصورت حذفی خواهد بود.

در این مسابقه که از قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه یک پخش شود، 9 نفر در قالب یک گروه طی 10 روز با یکدیگر رقابت می کنند که در پایان روز سوم دو نفر حذف می شوند. پایان روز پنجم یک نفر، پایان روز هفتم دو نفر وپایان روز هشتم یک نفر حذف می شود و در در دوروز باقی مانده از 10 روز،  3 نفر با یکدیگر  رقابت می کنند تا برنده گروه مشخص  شود.

برنده هر گروه در  فینال  این مسابقه که نوروز 96 پخش خواهد شد با یکدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

قضاوت بین شرکت کنندگان هم برعهده داورهای این مسابقه به نام های فرانسوا محمد، کامران سروش، الهه سلامی، معین معینی و جلال زواره  است.

همچنین برنده هر گروه معادل ریالی امتیاز کسب کرده خود می تواند از محصولات سامسونگ خریداری کند. بعنوان مثال برنده گروه اول که موفق به کسب 8 هزار امتیاز شده است می تواند معادل 80 میلیون ریال از فروشگاه سامسونگ کالای دلخواه خود را انتخاب کند.

گفتنی است برنامه دستپخت کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی امیر معزی از شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک پخش می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
جواب ان داور که گفت افتضا. بایدبگم متاسفم متاسفم متاسفم
France
عرفان کاردان
۲۰:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باسلام از اخلاق مجری و مربی در برنامه۱۴دستپخت واقعاً متاسف شدم اصلا رفتار خوبی با شرکت کنندگان نداشتند
France
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
برنامه ۱۴دستپخت رو امشب دیدم خیلی از رفتار نا پسند وناشایست مجری و داور متاسف شدم فقط شرکت کننده ها رو تحقیر کردند پس اخلاق مداری کجاست؟از تدریس با چاشنی بی حرمتی و نمک تحقیرشون لذت بردم...واقعا باعث تاسف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناهیده رضایی
۰۲:۵۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
باسلام خدمت شما عزیزان نیاز به مشورت فوری با آقای حسینی دارم
Iran (Islamic Republic of)
Kasra
۲۰:۵۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام شب خوش تشکر میکنم از برنامه تون حیف وقتش کم است
Iran (Islamic Republic of)
حديثه حيدري
۱۴:۰۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
باسلام.بسيار سپاس بابت.برنامه زيبا و اموزنده من و همسرم.از.طرف داراي پروپاقرص برنامتونيم برنامه شما تحول زيبايي به سفره.ما.داده با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
مهسا سلمان زاده
۲۳:۳۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام خدمت تمام دستپختیهای عزیز و جناب حسینی با تشکر از برنامه آموزنده و زیباتون، میشه لطف کنید برای بیننده هایی که ویندوز دارن فکری بکنید چون نمیتونیم دستور غذایی بگیریم
آخرین اخبار