قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: درصدد هستیم تا استقلال خوزستان را شکست دهیم و به قهرمانی در لیگ پانزدهم دست یابیم.

استقلال را می بریم و قهرمان می شویمعلی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمشان مقابل استقلال تهران اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی است و هواداران خوبی دارد اما به هرحال تیم ما نیز در رده دوم جدول است و شخصیت قهرمانی دارد.

در حال حاضر استقلال خوزستان یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر است و مطمئنم همین روند در سال های آینده نیز ادامه پیدا می کند، بازیکنان بزرگی در اختیار داریم و با هوشمندی کادر فنی مان امیدوارم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی افزود: این بازی 6 امتیازی و فینال لیگ برتر است و امیدوارم هرکسی که لیاقت پیروزی را دارد به آن دست یابد ، هواداران خوب و پر انرژی را داریم و امیدوارم مانند گذشته به ورزشگاه  بیایند تا با کمک آن ها بتوانیم پیروزی را کسب کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: دیدار سختی را مقابل شاگردان مظلومی داریم اما به هر حال، تیم دوم جدول هستیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی به پیروزی و و قهرمانی در این فصل دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار