مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه از بازرسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و هم استانی‌ها در 14 شهرستان استان در طول ایام نوروزخبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عبدالله عزیزی گفت: در همین راستا از تاریخ28 اسفندتا پایان تعطیلات نوروزیعملکرد دستگاه های خدمات رسان در سطح ۱۴ شهرستان تابعه استان توسط بازرسان این دفترمورد ارزیابی قرارگرفت.

وی با اشاره به رضایت بخش بودن گزارش ها در اکثرموارد افزود: البته نواقصی هم در ارائه خدمات توسط برخی از دستگاه های خدمات رسان نوروزی وجود داشت که با تذکر به موقع مرتفع شد.

عزیزی با بیان اینکه هدف ما تلاش برای ارتقاء ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی توسط دستگاه های خدمات رسان بود گفت: بازرسی توسط کشیک کارشناسان در دفتر بازرسی وتوسط سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (مرکز سامد) و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس بازرسان در ۱۴ شهرستان تابعه استان بصورت مستمر انجام گرفت.

وی افزود: استان کرمانشاه دارای قابلیت‌ها و جاذبه های گردشگری و مذهبی بسیاری است. همچنینطبیعت زیبا و میهمان نوازی مردم خون گرم کرمانشاه موجب شده که مجموعه ای از زیبایی ها در این استان خلق گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.