مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: برای جلوگیری ازکشتارهای غیرقانونی وغیربهداشتی، آلایش خوراکی استحصالات دامی برای اولین بار در کشور بصورت بسته بندی درمشهد عرضه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محسن انصاری در بازدید فرماندار مشهد از موسسه صنعتی گوشت مشهد، افزود: با توجه به حضورتعداد زیادی از زائران در طول سال مخصوصاً در ایام نوروز و مناسبت های مختلف در شهر مشهد لزوم ارائه خدمات ویژه در حوزه محصولات گوشتی احساس می شود.

وی گفت: درنظرداریم به منظور جلوگیری از کشتارهای غیر قانونی و ارائه محصولات سالم و بهداشتی به شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا (ع) برای اولین باردرسطح کشور، طرح عرضه آلایش های خوراکی استحصالات دامی رابه صورت بسته بندی های بهداشتی درسطح شهرمشهد اجرا می شود.

منصوری فرماندارمشهد هم با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی مشهد در تولید محصولات گوشتی به نحو مطلوبی موارد بهداشتی و استاندارد های لازم را رعایت می کند، گفت: باید تلاش شود شهروندان مشهدی به سمت و سوی استفاده از محصولات و فرآورده های این واحد کشتارگاهی هدایت شوند که تحقق این مهم نیازمند کارتبلیغاتی بیشتر است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.