رئیس روابط عمومی سپاه گفت: قدرت دفاعی ایران اسلامی دشمن را به پای میز مذاکره آورد.

قدرت دفاعی ایران اسلامی دشمن را به پای میز مذاکره آورد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در مراسم ترحیم والده سردار سلامی که عصر امروز در مسجد امام خمینی واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار شد اظهار داشت: قدرت دفاعی به ویژه قدرت موشکی نیروهای مسلح بالاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان را به پای میز مذاکره آورد.

مسئول روابط عمومی سپاه ادامه داد: صرف نظر از جریان‌سازی برخی از روزنامه‌ها و رسانه‌ها، مردم ما از آنجایی که ارادت و علاقه ویژه‌ای به امینت کشور داشته و ناامنی‌های کشورهای دیگر را می‌بینند قطعا حافظان این مرز و بوم را حمایت می‌کنند و سپاه ستیزی دشمنان در اراده مردم ما تاثیری نخواهد داشت.

سردار رمضان شریف با اشاره به تحریم هایی که به تازگی دشمنان بر علیه ما وضع کرده‌اند ادامه داد: مسئولین تیم مذاکره کننده ما در جریان مفاد برجام بوده و بارها و بارها به صراحت اعلام کرده‌اند که اقتدار موشکی ما نقض برجام نیست. هرچند قطعنامه‌ها و تحریم‌های وضع شده مورد قبول و تایید ما نیست.

وی با اشاره به زمانبندی برای رزمایش‌های پیش رو ادامه داد: ما یک جدول زمانبندی شده برای رزمایش‌ها داریم و مصوبات شورای عالی امنیت ملی مبنای کار ما است . بعضی اوقات این مصوبات اجازه رسانه‌ای شدن رزمایش‌ها را می‌دهد و ما پایبند به این مصوبات هستیم. روند آزمایشات موشکی ما هم با قوت و قدرت مطابق جداول و دستورات و تصمیماتی که در مجموعه نیروهای مسلح گرفته می‌شود به قوت خودش باقی است و استمرار داشته و تحریک‌آمیز نیست.

رئیس روابط عمومی سپاه با اشاره به سخنان اخیر فرمانده هوافضا افزود: ایشان اشاره به این نکته داشتند که سخت‌ترین تحریم‌ها در حوزه نظامی بوده که ما به پیشرفت‌ها و توانمندی‌های زیادی در حوزه دفاعی برسیم و تن دشمنان به لرزه دربیاید؛ ما توانستیم در دوره تحریم به پیشرفت های شگرفی برسیم پس قطعا می توانیم در صنایعی مثل خودروسازی و ... به توانمندی های بومیمان به سطحی برسیم که بی‌نیاز به واردات و باج‌دهی به غربی‌ها شده و نگاه به بیرون داشته باشیم.

سردار رمضان شریف با اشاره به جریان دو قطبی که دشمن در تلاش است بین سپاه و دولت ترویج دهد، در پایان خاطرنشان کرد: این جریان دو قطبی سازی بین دولت و سپاه چیز جدیدی نیست و اگر شما نگاهی به دولت قبل هم بیاندازید در دوره دوم دشمن تلاش می‌کرد که سپاه را مقابل دولت قرار دهند هرچند بعضی از بی تدبیریهای دولت قبل هم بستر مناسب را برای دشمن فراهم کرد و ممکن است بعضی از بی‌تدبیری ها و اظهارنظرهای غیر کارشناسی‌های برخی این بستر را فراهم نماید اما مردم فهیم ما و دولت ما نیروی صادق تر و باثبات‌تر و پایه‌کارتر از سپاه پاسداران برای حل بحران‌های موجود و پیشرفت کشور پیدا نخواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دفاعی ، رمضان شریف ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار