به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجتالاسلام حسینعلی اکبرینیا در مورد سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: نامگذاری هر سال بیانگر دغدغه جدی از شرایط موجود سال است و این سالها با هوشمندی و از روی حکمت، نامگذاری میشود اما متاسفانه این نامگذاریها از حد شعار فراتر نمیرود و تامینکننده نظر مقام معظم رهبری نیست.
وی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری، امسال بعد از مسئله اقتصاد مقاومتی، واژه اقدام و عمل را به کار بردند حاکی از عنایت ایشان بر تحقق شعار سال است.
مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم فرهنگسازی در راستای تحقق شعار سال را رسالت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: تجربه این مهم در سال 93 با دستور حجتالاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر ایجاد دبیرخانه مدیریت جهادی برای بارش فکری مجموعه و استخراج موضوعات و طرحهای فرهنگی فراتر از طرحهای ابلاغی مرکز و اجرای آنها از سوی ادارات کل استانها به اوج رسید و برگ زرینی به دفتر خدمات سازمان تبلیغات اسلامی افزوده شد و به عنوان یک رخداد قابل ملاحظه ثبت و ضبط شد.
وی گفت: در شرایط پساتحریم که بارقه امید به رونق اقتصادی در کشور میرود، امید است که کشورهای مورد نظر به تعهدات خود در قالب برجام عمل کنند و از سوی دیگر مسئولان و مردم به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی که نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور است توجه داشته باشند.
اکبرینیا با بیان اینکه میتوان به آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است رسید و شاهد رشد کشور در تمام شاخصها از جمله شاخص اقتصادی بود، تاکید کرد: چنانچه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صلاح مجموعه را به ایجاد دبیرخانه اقتصاد مقاومتی بداند، آمادگی لازم برای پایش موضوعات و ارائه طرحهای موثر و عملیاتی با مشارکت ادارات کل استانها وجود دارد.