رازقیان گفت: خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. هم در اردوی داخلی و هم اردوی برون مرزی تمرینات از سطح خوبی برخوردار بود و در حال حاضر نیز مراحل نهایی اردو را برای حضور در مسابقات پشت سر می گذاریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رکسانا رازقیان ملی پوش تیم ملی اسلالوم در خصوص اردوی تیم اسلالوم در فرانسه گفت: اردوی فرانسه بسیار مفید بود. مشاور فرانسوی که با ما کار می کرد نقش زیادی در بالا رفتن سطح تکنیکی مان داشت. تمرینات فرانسوی سبک خاصی دارد و باعث شد از نظر تکنیکی پیشرفت محسوسی داشته باشیم.


وی ادامه داد: در فرانسه در پیست استاندارد طبیعی و مصنوعی تمرینات را انجام می دادیم. خوب پیست طبیعی مهم تر بود چرا که پیست ژاپن محل برگزاری مسابقات انتخابی نیز طبیعی است و پیست های طبیعی شرایط خاص خود را دارد و در آب و هوای متغیر شرایط آب و پیست متفاوت است و این باعث می شود که تمرینات در شرایط متنوع انجام شود و آمادگی انجام تکنیک ها را در وضعیت های مختلف داشته باشیم.

رازقیان درباره شرایط تمرینات تیم اسلالوم پس از بازگشت از اردوی فرانسه تصریح کرد: پس از بازگشت از فرانسه یک اردو پیش از پایان سال در دریاچه آزادی داشتیم و در سال جدید نیز از 6 فروردین تمرینات را دنبال کردیم.

وی افزود: در حال حاضر تمرینات پرفشاری را انجام می دهیم و بیشتر تمرینات تکنیکی و سرعتی هستند.

رازقیان در پایان در خصوص رقبای حاضر در مسابقات تاکید کرد: رقبای اصلی ما در کسب سهمیه تایوان، تایلند و قراقستان هستند که تا جایی که خبر داریم شرایط تمرینی بسیار خوبی داشتند و کار سختی پیش رو خواهیم داشت. امیدوارم تلاشی که در اردوها داشتیم با کسب نتایج درخشان در مسابقات جبران شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار