دارنده مدال برنز المپیک گفت:از روز ششم فرودین ماه که مرحله جدید اردوی تیم ملی تشکیل شد تمام تمرکزم فقط به موفقیت در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی معطوف است.

احسان لشگری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:به هر حال از آنجایی که تنها راه رسیدن به دوبنده تیم ملی حضور در رقابت های انتخابی است محکوم به موفقیت در این مسابقات هستم چون تنها عاملی که باعث شد تا بار دیگر به کشتی برگردم کسب مدال در بازی های المپیک 2016 بود.
وی تصریح کرد:پس از عمل جراحی روی زانویم برای ثابت کردن خیلی مسائل و از همه مهم تر با خیال اینکه بار دیگر بتوانم در المپیک به میدان بروم به کشتی برگشتم و برای مجوز حضور در انتخابی هم در تمامی مسابقاتی که لازم بود شرکت کردم.
دارنده مدال برنز جهان ادامه داد:به کمک کادر فنی تیم ملی تمرینات بسیار خوب و منظمی را در اردوهای مختلف دنبال کردم و هم اکنون به مرز یک آمادگی مطلوب جهت کشتی گرفتن در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رسیده ام.
لشگری درباره این که چقدر شانس ملی پوش شدن را برای خودش متصور است گفت:کشتی شانس نیست؛هر کسی بیشتر تلاش کرده باشد نتیجه هم خواهد گرفت،من هم بدون توجه به نام سایر حریفان تمام تمرکزم به موفقیت در میدان انتخابی معطوف است و مطمئن باشید روز 27 فروردین ماه فقط برای کسب نتیجه کشتی خواهم گرفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار