پرچم رژیم اشغالگر قدس امروز در قطر برافراشته می‌شود

پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی برای نخستین بار، امروز در دوحه به اهتزاز درمی‌آید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری «روزنامه الاخبار،» پرچم رژیم صهیونیستی امروز نخستین بار در چارچوب برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی در دوحه قطر برافراشته می‌شود. 

دوحه میزان رقابت‌های بین‌المللی فوتبال ساحلی با مشارکت ۵۴ کشور از جمله رژیم صهیونیستی است و تیم این رژیم بر خلاف گذشته که با نام دیگر کشور‌ها در این رقابت شرکت می‌کرد، این بار با پرچم اسرائیل و به نام خود این رژیم در این مسابقات حضور دارد. 

رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته خبر صدور روادید برای بازیکنان تیم فوتبال ساحلی این رژیم را پخش کردند. مشارکت این رژیم در این رقابت‌ها تا روز گذشته محرمانه باقی مانده بود. 

چهار نفر از بازیکنان تیم فوتبال ساحلی رژیم صهیونیستی دو روز پیش از اردن وارد قطر شدند. قرار است بازیکنان این تیم پیراهن‌هایی را بر تن کنند که دو حرف از نام اسرائیل به زمان انگلیسی بر روی آن‌ها حک شده است. 

این نخستین بار است که بازیکنان صهیونیست با پرچم این رژیم به طور رسمی در مسابقه ورزشی در کشور عربی، که به صورت علنی روابط رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد، شرکت می‌کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
قطر از اولشم که داعشیها در انجا اموزش دیدن جز حیاط خلوت صهونیستها بود حالا که دنیا فهمیده پرچمش هم بره بالا ازترس لذت دنیا که از دستش بدهند هرکاری میکنند این وهابیهای پدر یهودی !!!! ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
دمش گرم
ای ول داره
آخرین اخبار