در مراسمی با حضور استاندارسمنان ، این پارک با هدف توسعه ورزش های همگانی و ارتقاء شاخصه های سلامت و ایجاد نشاط و شادابی بانوان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان ، این مجموعه با مساحتی بیش از چهار هزار و 500 متر مربع احداث و دارای امکانات ورزشی نظیر مسیر پیاده روی، وسایل ورزشی، استراحتگاه، زمین های والیبال و فوتبال، سرویس بهداشتی، نور و روشنایی کامل، فضای سبز با گونه های کاج، سرو، زیتون، گل ابریشم وگل زیتون و فضای بازی کودکان است.

شهردار سرخه در این مراسم گفت: این پارک به عنوان اولین پارک بانوان شهرستان سرخه با 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات شهری احداث شده است.

مصطفی فوادیان افزود : با افتتاح این پارک گام موثری در راستای ایجاد رفاه و شور و نشاط در بانوان این شهر برداشته می شود.

وی اظهار داشت: این پارک نقش بسیار خوبی در پر کردن اوقات فراغت بانوان دارد و آموزش و پرورش شهرستان نیز می تواند از امکانات ورزشی این پارک برای دانش آموزان دختر استفاده کند.
شهردار سرخه با بیان اینکه فضای تفریحی یکی از عوامل توسعه شهری است، اظهار کرد: مهم ترین شاخص سلامت محیط شهری شاخص فضای سبز و تفریحی است.

فوادیان ادامه داد: شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است شهر خوب را شهروندان خوب می سازند و باید فضای سبز و مکانهای تفریحی شهر مثل خانه های خودمان حفظ و نگهداری کنیم و در توسعه زیبایی های آن بکوشیم.
شهرستان سرخه یکی از هشت شهرستان استان سمنان است که دارای بیش از 16 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نخستین ، افتتاح ، سرخه ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.