جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف 120 کيلو و 200 گرم موادمخدر در شهرستان های بجنورد و اسفراين خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،سرهنگ احمد قرائی با اشاره به این که فرد مشهدی مقدار 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک را از استان خراسان رضوي بارگيری و قصد انتقال به اسفراين را داشت، گفت:اکيپ پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی اسفراين در ابتدای ورودی اين شهرستان يک دستگاه خودروی پژو 405 که حامل موادمخدر بوده را شناسايی و راننده آن را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان افزود: در بازرسي انجام شده ازخودروی مذکور، از داخل صندوق عقب تعداد سه عدد جعبه فايبرگلاس و از جلوی صندلي شاگرد نيز يک جعبه کشف شد که تعداد 10 کيسه سفيد رنگ مواد مخدر از نوع ترياک به وزن 97 کيلو و 355 گرم کشف شد.

سرهنگ قرائی گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در عمليات ديگری موفق شدند فردی که در امر قاچاق موادمخدر در شهرستان بجنورد فعاليت مي کرد را شناسايی و دستگير کنند.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسی از منزل اين قاچاقچی يک کيسه حاوی 12 کيلو و 500 گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف و در بازرسي از خودروی وی نيز مقدار 10 کيلو و 400 گرم ترياک در 14 بسته بزرگ و کوچک که در مجموع مقدار 22 کيلو و 900 گرم کشف و ضبط شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت:دو نفر قاچاقچي دستگير شده در اين دو عمليات پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائی منتقل شدند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.